اکسپرت کپی ترید Copy Cats Trade (رایگان)

شاید دوست دارید در معامله  پشت دست کسی بازی کنید. یا شاید معامله‌گر حرفه‌ای هستید و می‌خواهید دیگران از روی دست شما بازی کنند و درصدی از برد خود را به شما بدهند. به این کار در اصطلاح رونوشت معامله یا کپی تریدینگ به انگلیسی Copy Trading گفته می‌شود. اکسپرت Copy Cat Trade Copier ابزاری رایگان دارای نسخه متاتریدر ۵ و ۴  برای کپی معاملات از حساب مستر (master) روی حساب اسلیو (slave) یا  همان کپی ترید است. در این مقاله به بررسی ویژگی‌ها و شیوه دانلود و استفاده این اکسپرت می‌پردازیم. 

مثل همیشه توجه کنید که معرفی ابزار در مجله سودگاه به معنی تایید عملکرد آن نیست و حتما قبل از استفاده واقعی باید روی حساب دمو امتحان کنید.

 

فیلم معرفی اکسپرت Copy Cat Trade Copier

فیلم زیر همان فیلمی است که توسعه دهنده این اکسپرت در صفحه رسمی اکسپرت قرار داده است. ما برای راحتی دوستانی که دسترسی ندارندَ، در اینجا بازنشر می‌کنیم.

 

 

در فیلم مشاهده می‌کنید که چهار حساب نمایش داده می‌شوند که روی هر چهار حساب اکسپرت Copy Cat Trade Copier فعال است. حساب اول به عنوان حساب مستر یا رییس عمل می‌کند و سه حساب دیگر اسلیو یا برده هستند. 

توجه کنید که در تنظیمات هر اکسپرت یک پسوند یا suffix برای هر حساب تعیین می‌شود. سپس در حساب مستر چند معامله باز شده و اصلاح می‌شود و همزمان دیگر حساب‌ها شاهد همان اتفاق‌ها هستند.

 

ویژگی‌های اکسپرت کپی ترید Copy Cat Trade Copier

برخی از ویژگی‌های اکسپرت بنا به ادعای توسعه دهنده به شرح زیر هستند. توجه کنید که این موارد ادعای سازنده هستند و پیش از استفاده حتما روی حساب دمو آزمایش کنید.

  • امکان کپی از انواع حساب Investor / Passview/ Read-Only 
  • امکان کپی ترید از یک مستر به چند اسلیو
  • کپی ترید از چند مستر توسط یک اسلیو
  • امکان کپی ترید از چند مستر به چند اسلیو
  • می‌توان از آن به عنوان ضریب‌دهنده به اندازه لات استفاده کرد؛
  • می‌توان تنظیم کرد که فقط معامله‌های دستی مستر مجاز یا غیرمجاز باشند؛
  • می‌توان اکسپرت را روی مستر یا اسلیو بست و بدون از دست دادن معاملات دوباره باز کرد:
  • نسخه‌های متاتریدر ۴ و متاتریدر ۵ اکسپرت با هم سازگار هستند:
  • با گزینه Allow در تنظیمات می‌توانید اجازه کپی شدن Magic Number و Pair یا Comment را بدهید.
  • با گزینه Disallow در تنظیمات می‌توانید اجازه کپی شدن Magic Number و Pair یا Comment را ندهید. 
  • تغییر قیمت و زمان بین مستر و اسلیو در نظر گرفته می‌شود.
  • اگر مستر حد ضرر یا برداشت سود را تنظیم نکرده باشد، می‌توانید با استفاده ا اکسپرت‌های دیگر آن را خودکار مثلا به کمک اکسپرت Range Auto TP SL Utility (+) به اسلیو اضافه کنید.

 

دانلود اکسپرت کپی ترید Copy Cat Trade Copier

ما در سودگاه فقط روی متاتریدر ۵ کار می‌کنیم. دلیل آن را در مقاله مقایسه متاتریدر ۴ و ۵ (+) بخوانید. بنابراین نسخه mt5 این اکسپرت را در زیر قرار داده‌ایم.

دانلود مستقیم اکسپرت رایگان کپی ترید Copy Cat Trade Copier متاتریدر ۵ (+)

گذرواژه پیکوفایل: soodgah.com

اما دقت کنید که اگر دنبال نسخه متاتریدر ۴ هستید یا قصد دارید آخرین نسخه اکسپرت برای متاتریدر ۵ را دریافت کنید -که ممکن است بعد از این مقاله سودگاه منتشر شده باشد- می‌بایست اکسپرت را از بازار رسمی متاتریدر دریافت کنید. 

لینک اکسپرت Copy Cat Trade Copier متاتریدر ۴ در بازار رسمی (+)

لینک اکسپرت Copy Cat Trade Copier متاتریدر ۵ در بازار رسمی (+)

 

دانلود اکسپرت کپی ترید در نرم افزار متاتریدر ۵
دانلود اکسپرت کپی ترید در نرم افزار متاتریدر ۵

 

یا می‌توانید مطابق شکل بالا از داخل خود نرم‌افزار متاتریدر  بخش Market نام اکسپرت را جستجو و سپس آن را دریافت و نصب کنید. پیشنهاد می‌کنیم، مقاله/فیلم آموزش دریافت اکسپرت‌های رایگان متاتریدر را برای اطلاعات بیشتر ببینید.

 

سخن پایانی

در این مقاله از مجله سودگاه بار دیگر ابزاری رایگان برای آسان‌سازی معاملات به شما معرفی کردیم. برای ابزارهای بیشتر به بخش ابزارهای متاتریدر (+)‌سر بزنید. این ابزارها می‌توانند سودمند باشد و البته حتما مشکلات و باگ‌هایی هم دارند. معرفی ابزارها در سودگاه به معنی تایید آن‌ها نیست و ما فقط وظیفه داریم شما را آگاه سازیم. حتما ابتدا روی حساب دمو از درستی عملکرد ابزار با شرایط معاملاتی خود مطمئن شوید.

 

کلیدواژگان

کپی ترید | اکسپرت رایگان کپی ترید | اکسپرت متاتریدر | متاتریدر ۴ و متاتریدر ۵ | رونوشت معامله روی چند حساب | ربات کپی ترید رایگان

 

۵
از ۵
۶ مشارکت کننده

آموزش ساخت ربات معامله بدون برنامه‌نویسی با fxDreema
بسته جامع منتشر شد (کلیک کنید)

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید