راهنمای پرستو | اکسپرت بستن همه معاملات بر اساس حد Gain و Drawdown

اکسپرت پرستو محصول سودگاه رباتی مناسب متاتریدر ۴ و ۵ است. پرستو لحظه به لحظه حساب شما و مجموع سود و زیان ناشی از معاملات باز را پایش می‌کند. شما می‌توانید حدی برای مجموع سود و زیان در پرستو تنظیم کنید تا به محض رسیدن Gain یا Drawdown به این حد سود یا زیان همه معاملات را بی‌درنگ ببندد.

شما می توانید برای خرید این اکسپرت به صفحه اکسپرت پرستو در بخش فروشگاه بروید. اگر هم علاقه دارید خودتان اکسپرتی شبیه پرستو بسازید (بدون کدنویسی) و برای خودتان شخصی‌سازی کنید، به این آموزش ساخت اکسپرت بستن همه معاملات بدون کدنویسی با fxDreema مراجعه کنید.

 

تنظیمات اکسپرت پرستو

پس از دریافت پرستو از سودگاه با دوکلیک روی اکسپرت پرستو آن را اجرا کنید. بعد از اجرای اکسپرت وارد زبانه Inputs شوید.

 

صفحه نخست اکسپرت پرستو
صفحه نخست اکسپرت پرستو پس از اجرا

 

تنظیمات اکسپرت پرستو در زبانه اینپوتس
تنظیمات اکسپرت پرستو در زبانه اینپوتس

 

profit : مقدار سود مورد نظر را براساس دلار وارد کنید (مثال:10 دلار). اگر ۰ وارد کنید این مورد در نظر گرفته نمیشه.
loss : مقدار ضرر مورد نظر را براساس دلار وارد کنید (مثال:10 دلار). اگر صفر وارد کنید این مورد در نظر گرفته نمیشه.

close_pending : اگر مقدار این متغیر را true تعریف کنید در صورت رسیدن مجموع سود و زیان معاملات باز حساب شما به سود یا زیاد تعریف شده پرستو علاوه بر معاملات باز، pending order را هم میبندد اما اگر مقدار این متغیر را false تعریف کنید پرستو فقط معاملات باز حساب را میبندد و  pending order باقی می‌مانند.

Magic Number: این شناسه یکتای اکسپرت شماست که متاتریدر هر گاه بخواهد رفتاری گزارش کند با این شناسه بین اکسپرت‌های گوناگون تمایز ایجاد می‌کند. برای مثال در اکسپرت های معامله گر شما به کمک این شناسه تشخیص می‌دهید که سفارش باز شده توسط کدام اکسپرت شما بوده است.

 

سخن پایانی

در این مقاله کوتاه از مجله سودگاه با تنظیمات اکسپرت پرستو آشنا شدیم. این مقاله در صورت نیاز در نسخه‌های بعدی اکسپرت به‌روز خواهد شد. بنابراین معیار شما برای تنظیمات اکسپرت باید آخرین نسخه این مقاله باشد.

 

کلیدواژگان

اکسپرت بستن معامله | بستن همه معاملات متاتریدر | اکسپرت متاتریدر | متاتریدر ۴ | متاتریدر ۵ | اکسپرت بستن معاملات با شرایط گین و درودان حساب

 

۵
از ۵
۲ مشارکت کننده

آموزش ساخت ربات معامله بدون برنامه‌نویسی با fxDreema
بسته جامع منتشر شد (کلیک کنید)

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید