آموزش دریافت اکسپرت‌های رایگان متاتریدر

در این مقاله و فیلم کوتاه آن می‌آموزید که چگونه اکسپرت‌های رایگان متاتریدر را از مارکت رسمی mql5 دانلود و در محیط Metatrader اجرا کنید.

 

مارکت رسمی mql5

شرکت متاکوتس سازنده متاتریدر است.  این شرکت وبسایت metatrader5.com را برای دریافت عمومی متاتریدر ایجاد کرده و وبسایت mql5.com را برای دریافت ابزارهای معاملات الگوریتمی در متاتریدر ۴ و ۵!  در وبسایت mql5.com یک بازار آنلاین وجود دارد که سازندگان اکسپرت‌ها و اندیکاتورها و دیگر ابزارهای معامله الگوریتمی محصولات خود را عرضه می‌کنند. در این بازار تعدادی از محصولات رایگان هستند.

 

آموزش دانلود اکسپرت از مارکت mql5

در فیلم زیر در مدت زمانی کمی بیش از ۲ دقیقه یاد می‌گیرید که وارد مارکت رسمی متاتریدر شوید و اکسپرت‌های رایگان را انتخاب و دریافت کنید.

 

 

در کنار تماشای این فیلم از شما دعوت می‌کنیم که مقاله مقایسه متاتریدر ۴ و ۵ را نیز بخوانید. ما در سودگاه روی متاتریدر۵ متمرکز هستیم و در این مقاله توضیح دادیم که چرا شما نیز باید به این نسخه مهاجرت و ابزارهای معاملات الگوریتمی در این نسخه استفاده کنید.

 

 

نکته مهم

حتما توجه داشته باشید که دریافت اکسپرت از مارکت رسمی به معنی سودآوری حتمی ابزارها نیست. شما باید حتما بعد از دریافت ابزارها نخست آن‌ها را روی حساب آزمایشی (demo) اجرا و بررسی کنید. همچنین می‌توانید از ابزار پس‌آزمون یا بک تست (Backtest) برای ارزیابی عملکرد اکسپرت‌های معاملاتی در بازه‌های زمانی طولانی استفاده کنید.

برای آشنایی با اجرا و بک تست اکسپرت‌ها در متاتریدر فصل اول آموزش اف اکس دریما را ببینید. این فصل از این آموزش نه فقط برای کسانی که قصد یادگیری fxDreema را دارند بلکه برای همه علاقه‌مندان معامله رباتی در متاتریدر مفید است.

 

کلیدواژگان

اکسپرت متاتریدر | دانلود اکسپرت | اکسپرت رایگان | اکسپرت فارکس | مارکت mql5 | ابزارهای معاملات الگوریتمی | معامله الگوریتمی در متاتریدر | metatrader4 | metatrader5

 

دعوت

شما نیز اگر منابع مفید و معتبری برای دریافت رایگان ابزارهای معاملات الگوریتمی در متاتریدر می‌شناسید در نظرات این مقاله با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.  جهان از تقابل نگاه‌ها پیشرفت می‌کند.

 

۵
از ۵
۴ مشارکت کننده

آموزش ساخت ربات معامله بدون برنامه‌نویسی با fxDreema
بسته جامع منتشر شد (کلیک کنید)

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید