محبوب‌ترین اکسپرت رایگان متاتریدر+دانلود (دارک ونوس)

اکسپرت Dark Venus دارک وینِس (با تلفظ متداول اما نادرست وِنوس به معنی سیاره زهره) در حال حاضر محبو‌ب‌ترین ربات معامله خودکار در بازار متاتریدر (+) است.

در این مقاله نخست لینک دانلود اکسپرت و سپس توضیح و تحلیل آن را از سودگاه هدیه می‌گیرید.

 

دانلود اکسپرت رایگان دارک وینس

برای دریافت رایگان این اکسپرت می‌توانید به یکی از روش‌های زیر عمل کنید.

 

۱- دانلود اکسپرت + راهنما از سودگاه

اگرچه بهتر است که اکسپرت را از مرجع رسمی آن دریافت کنید، اما برای راحتی بیشتر می‌توانید آخرین نسخه اکسپرت در زمان نگارش این مقاله را از لینک زیر دریافت کنید.

لینک دانلود فایل اکسپرت Dark Venus + راهنمای تنظیمات (+)

رمز دریافت از پیکوفایل: soodgah.com

راهنمای تنظیمات شامل یک فایل pdf توضیحات سازنده و همچنین تو فایل set پارامترهای پیشنهادی سازنده برای M5 و M15 است. این فایل در صفحه اکسپرت آورده شده ولی برای سادگی ما نیز در سودگاه آن را در بخش بعدی همراه با فایل اکسپرت برای دانلود قرار داده‌ایم.

توجه کنید که به دلیل پایان پشتیبانی شرکت متاکوتس (سازنده متاتریدر) از نسخه ۴ ما نیز در سودگاه بنای خود را بر نسخه ۵ گذاشته‌ایم.

همچنین اگر می‌خواهید به جای دریافت اکسپرت‌های آماده خودتان اکسپرت خودتان را (بدون کدنویسی) بسازید، آموزش زیر را دنبال کنید.

 

 

۲-دانلود اکسپرت از بازار رسمی

شما می‌توانید به جای دانلود از لینک بالا، از لینک‌های زیر وارد صفحه این اکسپرت در بازار رسمی متاتریدر شوید و آن را به رایگان دریافت کنید. برای دریافت باید یک ثبت‌نام رایگان در سایت mql5 داشته باشید.

صفحه اکسپرت Dark Venus نسخه متاتریدر ۵ (+)

صفحه اکسپرت Dark Venus نسخه متاتریدر ۴ (+)

همچنین شما می‌توانید در محیط متاتریدر وارد زبانه market شده و مشابه تصویر پایین نام اکسپرت را جستجو کنید.

 

جستجو و دریافت اکسپرت در محیط متاتریدر

 

اکنون اگر روی اکسپرت بزنید، توضیحات و دکمه دانلود برای شما نمایش داده می‌شود. با زدن دکمه Download اکسپرت برای شما دریافت و به پوشه Expert Advisors در کادر Navigator (سمت چپ) متاتریدر شما افزوده و با با دو کلیک اجرا می‌شود.

 

پنجره ثبت نام/ورود رایگان ایمیلی در مارکت متاتریدر

 

توجه کنید که اگر با زدن روی دکمه دانلود به پنجره ثبت نام هدایت شدید، ثبت نام رایگان است و کافی است که از گزینه register یک ایمیل و گذرواژه انتخاب کنید. دقت کنید که ایمیل درستی وارد کنید زیرا لینک فعال‌سازی به آن ارسال خواهد شد.

پیشنهاد می‌کنیم، مقاله/فیلم آموزش دریافت اکسپرت‌های رایگان متاتریدر را برای اطلاعات بیشتر ببینید.

 

معرفی اکسپرت Dark Venus

همانگونه که در آغاز سخن گفتیم، این اکسپرت اکنون محبوب‌ترین اکسپرت رایگان در بازار متاتریدر است. تصویر زیر نمایی از تعداد و میانگین نظرات کاربران را نشان می‌دهد.

 

تعداد و میانگین امتیاز اکسپرت دارک وینس در متاتریدر ۴ (راست) و متاتریدر ۵ (چپ)

 

دقت کنید نگفتیم بهترین اکسپرت رایگان زیرا طرح چنین ادعایی علمی نیست و بهترین اکسپرت به شرایط معاملاتی شما، بازار و ... بستگی دارد. ما گفتیم محبوب‌ترین اکسپرت رایگان متاتریدر! زیرا در زمان نگارش این مقاله مطابق تصویر بالا هم نسخه متاتریدر ۴ و هم نسخه متاتریدر ۵ آن با در نظر گرفتن تعداد و میانگین امتیازها در میان دیگر اکسپرت‌های رایگان متاریدر محبوب‌تر است.

البته مشکلی در نظرات و امتیازهای ثبت شده وجود دارد. در بخش توضیحات اکسپرت (+) اگر دقت کنید، می‌بینید که سازنده از مخاطبان دعوت کرده که اگر نظری ثبت کنند یک اندیکاتور پولی خود را به رایگان برای آن‌ها می‌فرستد. این وعده شاید روی این تعداد دیدگاه و این میانگین امتیازها اثر گذاشته باشد.

 

تحلیل اکسپرت رایگان دارک وینس

اکسپرت Dark Venus یک ربات معامله خودکار برای معاملات Scalping اسکَلپینگ (با تلفظ متداول اما نادرست اسکالپینگ) است. دارک وینس بر پایه باندهای بولینجر (با تلفظ متداول اما نادرست بولینگر) کار می‌کند.

ادعای سازنده دارک ونوس این است (+) که نرخ بُرد (Winning rate) بالایی دارد و با بیش از ۱۰۰ هزار دانلود معروف‌ترین اکسپرت متاتریدر است. البته این ادعای سازنده است و ما در سودگاه تأیید یا رد نمی‌کنیم و تنها اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

 

نتیجه بک تست دو ساله اکسپرت دارک وینس توسط سازنده

 

در تصویر بالا نتیجه پس‌آزمون یا بک تست (Backtest) اکسپرت توسط سازنده در متاتریدر ۵ از آغاز ۲۰۱۹ تا پایان ۲۰۲۰ آورده شده است. تکرار می‌کنیم که این ادعای سازنده اکسپرت است و ما در سودگاه آن را تأیید یا رد نمی‌کنیم و تنها اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

 

راهنمای اکسپرت رایگان دارک وینس

نخستین پیشنهادهای سازنده دارک وینس برای کار با این اکسپرت به شرح زیر هستند:

  • دوره زمانی معامله (Timeframe) محدود نیست اما M5 و M15 پیشنهاد می‌شود.

  • نماد معاملاتی (Symbol) محدود نیست اما EURUSD و GBPUSD و AUDUSD و USDCAD پیشنهاد می‌شود.

  • بروکر یا کارگزار Ecn همیشه پیشنهاد می‌شود.

  • از یک VPS با تأخیر کم استفاده کنید.

  • راهنمای تنظیمات اکسپرت (دانلود در آغاز این مقاله) را حتماً مطالعه کنید.

برای آشنایی بیشتر با تنظیمات این اکسپرت می‌توانید به صفحه اکسپرت Dark Venus MT5 (+) برای متاتریدر ۵ و یا Dark Venus (+)‌ برای متاتریدر ۴ مراجعه کنید.

 

سخن پایانی

در این مقاله یک اکسپرت محبوب و رایگان از بازار رسمی متاتریدر را برای شما معرفی کردیم. تلاش کردیم که این معرفی کوتاه و سرراست و با پرهیز از واژه‌های بی‌پایه یا رویافروشی باشد.

تلاش ما در سودگاه این است که فرهنگ معاملات الگوریتمی را به شیوه درست گسترش دهیم. استفاده ا زنرم‌افزارها امروز اجتناب‌ناپذیر است اما باید با شناخت انجام شود.

 

کلیدواژگان

اکسپرت رایگان | دانلود اکسپرت رایگان | بهترین اکسپرت متاتریدر؟ | محبوب ترین اکسپرت متاتریدر | اکسپرت سودده؟ | اکسپرت باند بولینگر | اکسپرت اسکالپ | اکسپرت متاتریدر | metatrader4 | metatrader5

 

۵
از ۵
۵ مشارکت کننده

آموزش ساخت ربات معامله بدون برنامه‌نویسی با fxDreema
بسته جامع منتشر شد (کلیک کنید)

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید