اکسپرت هوش مصنوعی رایگان BotAGI ـ متاتریدر ۵ و ۴

اکسپرت هوش مصنوعی رایگان BotAGI (+) یک اکسپرت ادوایزر (Expert Advisor) معاملاتی، در حال حاضر بهینه‌شده برای جفت ارز EURUSD و دارای نسخه متاتریدر ۵ و ۴ است که بر اساس الگوریتم‌های یادگیری ماشین کار می‌کند. در این مقاله از مجله وبسایت سودگاه به معرفی سریع آن می‌پردازیم.

این اکسپرت ادوایزر از داده‌های تاریخی قیمت برای شناسایی الگوهای معاملاتی و سپس از این الگوها برای انجام معاملات خودکار در آینده استفاده می‌کند.

یادگیری ماشین (Machine Learning) یک شاخه از هوش مصنوعی است که به رایانه‌ها امکان می‌دهد بدون برنامه‌نویسی صریح، از داده‌ها یاد بگیرند. برای استفاده از این اکسپرت نیازی به دانش یادگیری ماشین ندارید، اما اگر علاقه‌مند هستید می‌توانید این آموزش رایگان یادگیری ماشین (+) را ببینید.

الگوهای معاملاتی (Trading Patterns) الگوهایی هستند که در قیمت‌ها دیده می‌شوند و می‌توانند برای پیش‌بینی روند قیمت استفاده شوند.
 

نگاه کلی به اکسپرت هوش مصنوعی BotAGI

این اکسپرت توسط Franck Martin (+) در بازار رسمی متاتریدر (+) منتشر شده است. اگر روی نام این توسعه‌دهنده در آغاز این بند کلیک کنید، دیگر اکسپرت‌های او از جمله BotGPT (+) را می‌بینید. اکسپرت BotAGI بر اساس توضیح مارتین در‌واقع یک نسخه ساده شده است BotGPT است که با اتکا به یادگیری ماشین و با حداقل تنظیمات مورد نیاز از سوی شما کار می‌کند.
 

ویژگی‌های اکسپرت هوش مصنوعی BotAGI

اکسپرت رایگان BotAGI دارای چندین ویژگی ممتاز (بنا به ادعای سازنده آن) است که آن را به یک انتخاب برای معامله‌گران تبدیل می‌کند:

  • حفظ ایمنی: ادعای سازنده این است که این اکسپرت با تنظیم هوشمند حد ضرر (Stop loss) در هر تراکنش سعی می‌کند، ایمنی حساب را حفظ کند.
  • پیش‌آزمون‌شده: ادعای سازنده این است که اکسپرت در شرایط مختلف پیش‌آزمون یا Backtest شده و شما نیز می‌توانید رایگان بررسی کنید. سازنده تصاویری از پیش‌آزمون یا بک-تست اکسپرت در صفحه آن قرار داده که دعوت می‌کنیم بررسی کنید.
  • کارایی: این اکسپرت ادوایزر بر اساس الگوریتم‌های یادگیری ماشین کار می‌کند که می‌توانند الگوهای معاملاتی را با دقت بالایی شناسایی کنند. اکسپرت مبتنی بر یک استراتژی خاص نیست.

 

نحوه استفاده از اکسپرت هوش مصنوعی BotAGI

برای استفاده از اکسپرت BotAGI MT5، باید آن را به شیوه‌ای که در بخش بعد می‌گوییم در پلتفرم معاملاتی MetaTrader 5 یا MetaTrader 4 خود نصب کنید. سپس بخش توضیحات اکسپرت BotAGI (+) را با دقت مطالعه کنید. تنظیمات و نکته‌های لازم برای عمل‌کرد بهینه اکسپرت در این بخش توضیح داده شده است. از آنجا که این تنظیمات در آینده تغییر می‌کند ما در اینجا آن‌ها را نمی‌نویسیم و شما را دعوت می‌کنیم بخش مذکور را با دقت بخوانید.

 

دانلود اکسپرت هوش مصنوعی BotAGI

برای دانلود این اکسپرت رایگان متناسب با متاتریدر ۵ روی لینک زیر بزنید. چرا ما در سودگاه فقط فایل اکسپرت‌ها ویژه متاتریدر ۵ را قرار می‌دهیم؟ مقاله مقایسه mt5 و mt4 (+) را بخوانید.

دانلود اکسپرت هوش مصنوعی BotAGI برای متاتریدر ۵ (+)

البته با توجه به روزآمدی مستمر اکسپرت در مارکت اصلی بهتر است به جای دریافت فایل بالا، نسخه اصلی را رایگان از خود مارکت دانلود کنید:

دانلود اکسپرت BotAGI از بازار رسمی MQL مناسب متاتریدر ۵ (+)

دانلود اکسپرت BotAGI از بازار رسمی MQL مناسب متاتریدر ۴ (+)

در صفحه‌های بالا کافی است یک حساب کاربری رایگان بسازید و بعد از ورود (login) بزنید. خودبه‌خود متاتریدر سیستم شما باز و اکسپرت به آن وارد خواهد شد.

 

دانلود اکسپرت در محیط متاتریدر
دانلود اکسپرت BotAGI در محیط متاتریدر ۵

 

و یا می‌توانید مطابق تصویر بالا در محیط متاتریدر خود در بخش Market نام Trade Panel Proرا جستجو آن را به راحتی و رایگان دانلود کنید. پیشنهاد می‌کنیم، مقاله/فیلم آموزش دریافت اکسپرت‌های رایگان متاتریدر را برای اطلاعات بیشتر ببینید. 

 

نتیجه‌گیری

BotAGI MT5 یک اکسپرت ادوایزر معاملاتی قدرتمند است که بر اساس الگوریتم‌های یادگیری ماشین کار می‌کند. این اکسپرت ادوایزر برای معامله‌گرانی که به دنبال یک استراتژی معاملاتی کارآمد و قابل تنظیم هستند، گزینه مناسبی است.

 

صلب مسئولیت

ما قصد فرهنگ‌سازی معاملات الگوریتمی را داریم. چرا که می‌تواند کار را برای آدم‌ها ساده‌تر کند. اما دقت داشته باشید که بسیاری از این ابزارها شاید فقط در یک شرایط ویژه معاملاتی کارآمد باشند و در شرایط دیگر خیر. همچنین درصد موفقیت هیچ یک از این ابزارها ۱۰۰ درصد نیست.

لطفاً توجه داشته باشید که ما در سودگاه صرفاً ابزارهای معاملات الگوریتمی را به شما معرفی می‌کنیم. ما ضامن سوددهی ابزارها نیستیم و مسئولیت نحوه استفاده از ابزارها با خود شماست. لطفاً پیش از استفاده از ابزارهای معاملات الگوریتمی، ابتدا با پیش‌آزمون (Backtest) و اجرای اکسپرت روی حساب دمو میزان جوابدهی آن با توجه به شرایط و بازار معاملاتی خود را بررسی کنید.

 

سخن پایانی

در این مقاله از مجله سودگاه با یک اکسپرت هوش مصنوعی رایگان با نام BotAGI آشنا شدیم. ما کوشیدیم تا متن علمی و فاقد جمله‌های اغراق‌آمیز باشد و صرفاً شما با یک ابزار تازه آشنا شوید. شاید این ابزار برای شما مناسب باشد و شاید نه! ابزارهای معاملاتی را به کار بگیرید تا فرآیند معامله یا ترید برای شما آسان‌تر شود اما حتماً هر ابزار را پیش از اجرای واقعی روی حساب دمو بررسی کنید.

همچنین اگر استراتژی سودآوری در حال حاضر برای خود دارید و می‌خواهید بدون نیاز به برنامه‌نویسی آن را به اکسپرت تبدیل کنید، لطفاً آموزش زیر را بررسی کنید.

 

 

 

در پایان برای آشنایی با دیگر ابزارها در این زمینه توصیه می‌کنیم، مقاله بهترین ابزارهای ساخت اکسپرت بدون کدنویسی (+) را بخوانید.


کلیدواژگان

اکسپرت هوش مصنوعی | دانلود رایگان اکسپرت | اکسپرت رایگان | اکسپرت متاتریدر ۵ و ۴ | اکسپرت ادوایزر | expert advisor | متاتریدر 5 | متاتریدر 4 | mt4 vs mt5

 

۵
از ۵
۶ مشارکت کننده

آموزش ساخت ربات معامله بدون برنامه‌نویسی با fxDreema
بسته جامع منتشر شد (کلیک کنید)

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید