اکسپرت بستن همه سفارش‌ها در متاتریدر (رایگان)

در این مقاله با اکسپرت رایگان بستن سفارش‌ها در متاتریدر ۴ و ۵ آشنا می‌شویم. با این اکسپرت می‌توانید همه اوردر (Orders) و پوزیشن‌ها (Positions) را با زدن یک کلیک ببندید.

 

اکسپرت بستن همه سفارش‌ها Close All Trades

 

فرق اوردر و پوزیشن Order vs. Position

اوردر کوتاه‌شده پندینگ اوردر یا سفارش معلق (pendig order) و به معنی یک سفارش خرید (buy یا long) یا فروش (sell یا short) است که ارسال شده ولی هنوز در بازار به صورت یک معامله اجرا نشده است و منتظر می‌ماند تا وقتی قیمت به سطح مورد نظر معامله‌گر در سفارش رسید اجرا شود.

از سوی دیگر، پوزیشن (position) که به آن اوردر باز هم گفته می‌شود، یک سفارش اجرا شده در بازار است که وقتی به حد ضرر و سود تعیین شده برسد، بسته خواهد شد و سود و زیان آن باقیمانده حساب معامله‌گر را معین می‌کند.

 

بستن چند اوردر و پوزیشن در متاتریدر

در دنیای معامله یا ترید (trade) بسیار محتمل است که شما بر اساس تجربه ترید یا استراتژی خود در یک زمان چند اوردر یا پوزیشن داشته باشید. برخی استراتژی های معاملاتی اصلا از سفارش های شرطی چند لایه برای کاهش یا افزایش مقیاس پوزیشن در سطوح قیمتی متفاوت استفاده می‌کنند.

اگر چند سفارش باز داشته باشید و یک باره نوسان شدیدی در بازار ایجاد شود، چه می‌کنید؟ در چنین شرایطی ممکن است لازم باشد که در یک لحظه از همه پوزیشن‌ها خارج شوید یا همه سفارش‌های شرطی را به یک‌باره حذف کنید. متاتریدر ۴ و ۵ چنین امکانی را در خود ندارند. از این رو باید بستن یا حذف پوزیشن‌ها و سفارش‌ها را تک تک انجام دهید.  اینجاست که اکسپرت این مقاله به کار شما می‌آید.

 

اکسپرت Gadget-CAT - Close All Trades

اکسپرت Close All Trades با نام اختصاری Gadget-CAT محصولی رایگان از مجموعه MT4Gadgets (+) است. شما می‌توانید این ابزار را روی چارت اجرا و فیلترهایی را برای بستن یکباره اوردها و پوزیشن‌ها تنظیم و سپس با یک کلیک اقدام به بستن همگی کنید. 

 

تنظیمات ورودی اکسپرت رایگان بستن همه سفارش ها CAT

 

امکانات این اکسپرت به شرح زیر هستند:

  • شما می‌توانید فرمان بستن را روی همه نمادها/چارت‌ها یا فقط چارتی که اکسپرت در حال اجراست، صادر کنید.
  • شما می‌توانید انتخاب کنید که فرمان بستن فقط روی سفارش‌های معلق یا فقط روی پوزیشن‌ها اجرا شود.
  • شما می‌توانید انتخاب کنید که فرمان بستن فقط روی سفارش‌های خرید یا فقط روی سفارش‌های فروش یا هر دو اجرا شود.
  • شما می‌توانید انتخاب کنید که فرمان بستن فقط روی سفارش‌های سودده یا زیان ده یا هر دو اجرا شود.
  • شما می‌توانید فرمان بستن را فقط روی سفارش‌هایی با magic number معینی صادر کنید. عدد جادویی یا magic number شناسه‌ای است که در ربات‌های معامله‌گر برای تفکیک سفارش‌های ارسالی هر کدام تعیین می‌شود.

برای استفاده از این امکانات کافی است که گزینه مرتبط را در آغاز اجرای اکسپرت در زبانه inputs انتخاب کنید.

 

پنجره اصلی اکسپرت رایگان بستن سفارش‌ها

 

سپس با زدن دکمه‌های مربوطه، آن عملکرد با تنظیم انجام شده اجرا خواهد شد. لطفا پیش از استفاده از اکسپرت در حساب واقعی آن را روی دمو آزمایش کنید.

 

دانلود اکسپرت Gadget-CAT

برای دانلود رایگان این اکسپرت می‌توانید به صفحه معرفی آن در وبسایت سازنده (لینک بالا) مراجعه و یا از لینک‌ زیر که ما در سودگاه برایتان فراهم کرده‌ایم استفاده کنید.

دانلود اکسپرت بستن سفارش‌ها برای متاتریدر ۴ و ۵ (+)

 

سخن پایانی

در این مقاله از مجله سودگاه بار دیگر یک اکسپرت رایگان را به شما معرفی کردیم. امیدواریم این ابزار برای شما معامله‌گران کشور عزیزمان سودمند باشد. همچنین توجه کنید که معرفی ابزارها در مجله سودگاه به معنی تایید کیفیت آن‌ها نیست و ما فقط وظیفه می‌بینیم که شما را در جریان ابزارهای روز و به ویژه رایگان بگذاریم. حتما پیش از استفاده از اکسپرت آن را روی حساب دمو آزمایش کنید.

 

کلیدواژگان

اکسپرت بستن همه سفارش‌ها | اکسپرت متاتریدر | اکسپرت رایگان | معاملات الگوریتمی | دانلود رایگان اکسپرت و ربات معامله گر | سودگاه

 

۵
از ۵
۵ مشارکت کننده

آموزش ساخت ربات معامله بدون برنامه‌نویسی با fxDreema
بسته جامع منتشر شد (کلیک کنید)

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید